Oldalak

2007. november 28., szerda

RE: Kezdjük el!



Ahhoz képest, hogy ez volt az első, elég sokan voltatok :) Ezúton szeretném megköszönni, hogy eljöttetek, és a végén gondolom ti is örültetek, hogy 1-2 színházjeggyel távozhattatok... már aki :D
Én sokat tanultam belőle, már a szervezés tekintetében is. Jó ötlet volt a vitafórum, szerintem is érdekesebb lenne, ha nem csak "elhadarnánk" a fontos infókat, hanem egy-egy személyes problémát nézhetnénk át. Ahogy ezt leírtam eszembe jutott, hogy olyan volt a Hallgatói Tájékoztató, mint egy nagycsoportos mentor találka :) Ezért is lenne jó, ha a témákat ti is tudnátok irányítani. Ahogy a tájékoztató végén Attish is mondta, én is kérném, hogy jelezzetek vissza, hogy nektek hasznos volt-e az este, és milyen egyéb dolgokról szeretnétek tájékozódni. Illetve bármilyen kommentet szívesen veszünk :)
Szerintem a Hallgatói Képviselet megtette az első lépést, hogy kicsit megértsétek a "rendszerváltozás " (BSc, TVSZ, TJSZ, stb) miatt kialakult zavart -mert ebből igen csak nagy lett, nem csak hallgatói, de oktatói részről is - már csak járni kell megtanulni ;)

Nincsenek megjegyzések: