Oldalak

2009. február 4., szerda

Matematikai módszerek a mérnöki gyakorlatban

Az őszi félév során párszor hirdettem, hogy szeretnénk indítani egy új tárgyat mely a matematika mérnöki alkalmazásait mutatja be. Örömmel jelenthetem, hogy a tárgy felkerült a szabadon választható tárgyak listájára Matematikai módszerek a mérnöki gyakorlatban névvel, így akárki felveheti!

- Első kérdésedre válasz (Mi a francnak venném én fel? Már van egy matekom, az bőven elég!)
- Azért, mert ott elméleti alapokat, ’n’ dimenziós tereket tanulhatsz, itt pedig megnézheted azt, hogy később, mondjuk szakirány vagy szakmai blokk választás után hol kell majd az a matematika, amire már éppen hogy csak emlékszel.
- Második kérdésedre a válasz (Pont a Vasúti Járművek Tanszék? Nekem az ÁJGT bőven elég volt!)
- Hidd el, még ezen kívül is fogsz velük találkozni párszor, és azt is hidd el, hogy itt egy teljesen más szemszögből ismerheted meg őket!
- Harmadik kérdésedre a válasz (De akkor is, ők nagyon nehéz ZH-kat iratnak! Minek szívatnám magam még egy nehéz ZH-val?)
- A ZH-k teljesíthetőek lesznek, és ez alatt nem az „ismerek olyan embert, akinek a haverja átment ÁJGT ZH-n” fajta teljesíthetőséget értem.

Tehát mindenkit csak bíztatni tudok, hogy vegye fel, mert veszíteni nem tudtok vele!
A létszám korlát pedig ne aggasszon, ha azon múlik, biztos emelve lesz!

Nincsenek megjegyzések: