Oldalak

2007. december 14., péntek

OMIKK OPEN HOURS & PLUGS

Sziasztok!

Pár hete felmerült az Egyetemi Hallgatói Képviseletben, hogy igény van a ZH-íros, vizsgázos időszakban a nagyolvasóra. Én is jártam/járok oda tanulni, mert ott mindenki azt csinálja és kevés dolog vonja el a figyelmemet (max a lányok ;) ). Jómagam is úgy láttam, hogy tele van. Volt mikor én is már reggel 8-kor szerettem volna bemenni, de rá kellett döbbennem, hogy a könyvtár csak 9-kor nyit. Ha tanulni kell, akkor nem csak napközben, hanem este is kell, nem lehet azt 20:00-kor abbahagyni, mint ahogy azt a könyvtár nyitvatartása megkövetelte.
Ha minden igaz, ezen a héten már meghosszabított nyitvatartással működik az OMIKK nagyolvasója. Eddigiekben ugye 9-20 között tartott nyitva, most a vizsgaidőszakra (ha látszik, hogy van értelme) reggel 6-tól este 22-ig lesz nyitva. Használjátok ki, ha már a Hallgatói Önkormányzat támogatja. (Olvasd el ezt az információt az OMIKK honlapján is)

Másik dolog, amit szerettem volna leírni, hogy a héten már megkezdődött a szerelése az E épületben az új konnektoroknak. Az elmúlt hónap egyik projektje volt az EHK Beruházási Bizottságának, hogy ezt a dolgot véghezvigye. Amint elkészül, már nem kell egy konnektor körül nyomorogni az embereknek a laptoppal. Az oszloponként 3 konnektorral azt hiszem kényelmesen el lehet férni. Remélhetőleg nemsokára beszerzésre kerülnek az új asztalok, székek is, de erre már január előtt biztosan nem kerül sor.

Remélem ti is örültök ezeknek a fejlődéseknek és hasznát fogjátok venni. Bye

Nincsenek megjegyzések: