Oldalak

2008. január 30., szerda

A kolifelelős jelentése

Sziasztok!
Ha már így belejöttem, írok még ide...
Mondandóm egyik célja elmondani, hogy mivel is foglalkozom mostanában, hátha kíváncsi rá valaki. Nőként egyszerre több mindent is képes vagyok csinálni. :) Nem is tudom, melyik a legfontosabb.
Jelenleg is zajlik a koliigénylők leadása. Péntek este 20:00 a leadási határidő, hétfőre eredményt kell produkálni. Jó hétvégém lesz. Emellett foglalkozom a Házirend és a Kollégimi Felvételi Szabályzat átírásával, mivel sok minden már nem aktuális ezekben a szabályzatokban (változott a TJSZ, máshogy működik a koli, más igények vannak, stb.). Ha épp nem ezeket csinálom, akkor is számos tennivaló akad a kolival kapcsolatban, csak hogy említsek párat: leszervezni a ki-, át- és beköltözéseket, szobabeosztást készíteni, bejelenteni, ha kitörött az ablak a folyosón, stb., stb., stb.
És ezeket csak "szabadidőmben" csinálom, emelett én is ugyanúgy tanulok, épp diploma előtt állok, ugyanúgy hazavárnak hétvégente a szüleim, és ugyanúgy szeretne némi időt velem tölteni a barátom, a barátaim. Senki ne értsen félre, én most nem panaszkodom, csak tájékoztatok. És itt jegyezném meg mondnandóm másik célját.
Mivel sok a tennivaló, lassan kevésnek érzem magam ehhez egyedül, és jó lenne némi segítség. Aki szívesen dolgozna velem, segítene nekem, foglalkozna a kollégiumunk kis dolgaival, ha csak érdeklődik, hogy mi, hogyan van, akár rövid- akár hosszútávon, az semmiképpen ne felejtsen el bekopogni hozzám, vagy megállítani a folyosón, vagy a suliban, minél előbb... Nagyon örülnék némi segítségek.
Köszönöm, hogy ennyit elolvastál, lehet, hogy kicsit hosszú lett, de benne van, amit akartam.
Jók legyetek!
Üdv

Nincsenek megjegyzések: